Gmina Branice

Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Kawulok Anna

 

pokój I piętro,
numer 10
telefon77 4868192, 77 4868232
wewnętrzny: 10
e-mail

 

Zakres działania stanowiska obejmuje w szczególności:

  1. Wykonywanie zadań przewidzianych w przepisach o ewidencji ludności i dowodach osobistych, przy użyciu Centralnego Systemu Rejestrów Państwowych.
  2. Nadawanie i upowszechnianie numerów ewidencji w dokumentach w ramach tworzenia banku danych PESEL, przy użyciu Centralnego Systemu Rejestrów Państwowych.
  3. Współdziałanie z organami policji w sprawach dyscypliny meldunkowej.
  4. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania.
  5. Udzielanie informacji z zakresu ewidencji ludności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. Prowadzenie stałego rejestru wyborców służącego do sporządzenia spisów wyborców dla wyborów do Rady, na Wójta, Prezydenta RP, Sejmu, Senatu, wyborach do Parlamentu Europejskiego oraz dla referendum gminnego i o zasięgu krajowym wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania.
  7. Przygotowywanie wykazów przedpoborowych.
  8. Prowadzenie całości zadań na szczeblu gminy, związanych z wydawaniem Opolskiej Karty Rodziny oraz bieżącej współpracy z instytucjami wojewódzkimi.
  9. Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
  10. Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
Gmina Branice
ul. Słowackiego 3
48-140 Branice
tel.: 77 4868 192
fax: 77 4868 230
e-mail:
Projekt i realizacja: netkoncept.com
Licznik wizyt: 2439867 | 47555 | 2032