Samodzielne pracy stanowisko ds. mieszkań komunalnych
Michałków Remigiusz
Zakres działania stanowiska obejmuje :
Nadzór i koordynacja spraw związanych z gospodarką lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach gminy, w szczególności:
dokonywanie stosownych remontów, napraw i konserwacji w celu utrzymania dobrego stanu technicznego budynków komunalnych;
dokonywanie oceny stanu technicznego budynków komunalnych, badań okresowych gazowych i wentylacyjnych, badań elektrycznych i zabezpieczeń przeciw pożarowych;
prowadzenie książek obiektów budowlanych, w których znajdują się lokale mieszkalne;
planowanie remontów bieżących i kapitalnych.
Gospodarowanie zasobem mieszkaniowym gminy:
prowadzenie rejestru lokali komunalnych i użytkowych;
prowadzenie spraw z zakresu statystyki lokali komunalnych i użytkowych;
prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkaniowych i użytkowych;
sporządzanie umów najmu z lokatorami i najemcami lokali użytkowych;
określenie sposobu rozliczeń z tytułu podnajmu lokali;
usuwanie przy pomocy policji osób, które zajęły lokal bez tytułu prawnego;
wyliczenie stawek czynszu;
sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, postanowień dotyczących gospodarki mieszkaniowej gminy.
Fakturowanie zawartych umów najmu lokali, dzierżaw nieruchomości, dzierżaw gruntów i z tytułu innych uzgodnień.
Uzgadnianie podłączenia komunalnych budynków do sieci dostawców energii, wody, odbiorców ścieków, dostawców usług telekomunikacyjnych itp.
Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy.
Reprezentowanie Gminy na zebraniach wspólnot mieszkaniowych oraz współpraca ze wspólnotami i ich zarządcami w zakresie gospodarowania lokalami.
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem powierzchni reklamowych na obiektach, urządzeniach i innych nośnikach informacji pozostających w zarządzie Gminy Branice w tym jej jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej:
przyjmowanie wniosków oraz przygotowanie umów z osobami ubiegającymi się o umieszczenie reklamy;
ustalanie wysokości opłat za udostępnienie powierzchni reklamowych oraz wystawianie faktur;
bieżąca kontrola dotycząca usunięcia reklam po terminie obowiązywania umowy na umieszczenie reklam jak również umieszczenia reklamy bez podpisania stosownej umowy;
naliczanie opłat za bezumowne wykorzystanie mienia gminnego w celu umieszczenia reklam.
Prowadzenie całości spraw związanych z oświetleniem ulicznym.
Prowadzenie całości spraw związanych z nawiązaniem oraz realizacją umów z dostawcą energii elektrycznej i jej dystrybucją.
Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
Bieżąca obsługa klientów w zakresie działania stanowiska pracy.
Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
Licznik wizyt na stronie: 2076 Opublikował: Janusz SzewczykData publikacji: 03-03-2014 00:07 Modyfikował: Janusz SzewczykData modyfikacji: 05-11-2023 18:47