Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Kawulok Anna
Zakres działania stanowiska obejmuje w szczególności:
Wykonywanie zadań przewidzianych w przepisach o ewidencji ludności i dowodach osobistych, przy użyciu Centralnego Systemu Rejestrów Państwowych.
Nadawanie i upowszechnianie numerów ewidencji w dokumentach w ramach tworzenia banku danych PESEL, przy użyciu Centralnego Systemu Rejestrów Państwowych.
Współdziałanie z organami policji w sprawach dyscypliny meldunkowej.
Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania.
Udzielanie informacji z zakresu ewidencji ludności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie stałego rejestru wyborców służącego do sporządzenia spisów wyborców dla wyborów do Rady, na Wójta, Prezydenta RP, Sejmu, Senatu, wyborach do Parlamentu Europejskiego oraz dla referendum gminnego i o zasięgu krajowym wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania.
Przygotowywanie wykazów przedpoborowych.
Prowadzenie całości zadań na szczeblu gminy, związanych z wydawaniem Opolskiej Karty Rodziny oraz bieżącej współpracy z instytucjami wojewódzkimi.
Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
Licznik wizyt na stronie: 2636 Opublikował: Janusz SzewczykData publikacji: 16-03-2014 15:00 Modyfikował: Janusz SzewczykData modyfikacji: 04-05-2017 11:49