Branice tu zaczyna się Polska

Stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu

Stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu

Margiel Grażyna

 

pokój I piętro,
numer 16
telefon77 4868192, 77 4868232
wewnętrzny: 16
e-mail

 

Zakres działania stanowiska obejmuje:

  1. współpraca z gminnymi placówkami oświatowo-wychowawczymi, tj.: gimnazjami, szkołami podstawowymi, przedszkolami i żłobkami;
  2. współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie dożywiania dzieci, współdziałanie w tym zakresie z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Branicach oraz Radami Rodziców;
  3. udział w konkursach przedmiotowych organizowanych w szkołach podstawowych i gimnazjum;
  4. współdziałanie przy realizacji spraw związanych z dowożeniem dzieci do szkół oraz przy procedurze wyłonienia przewoźnika;
  5. prowadzenie spraw wynikających z art. 90m ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2017 r. poz. 2198) – dot. przyznawania pomocy materialnej o charakterze socjalnym tj. przyjmowanie wniosków, wydawanie decyzji w tym zakresie;
  6. gromadzenie i przekazywanie danych w Systemie Informacji Oświatowej;
  7. prowadzenie rejestrów:
    1. żłobków i klubów dziecięcych,
    2. placówek oświatowych,
    3. placówek wsparcia dziennego;
  8. zapewnienie bieżącej działalności świetlic, obiektów sportowych działających na terenie Gminy;
  9. opracowywanie projektów planów rzeczowych w zakresie obsługi świetlic, obiektów sportowych i placów zabaw, w tym dokonywanie przeglądów i prowadzenie dla nich „książek obiektów”;
  10. nadzór pracy gospodarzy świetlic i domów kultury na terenie Gminy oraz naliczanie odpłatności za wynajem pomieszczeń lub wyposażenia świetlicy;
  11. prowadzenie wspólnie z inspektorem ds. inwestycji i remontów spraw związanych z wykonaniem remontów świetlic oraz zadań inwestycyjnych w tym zakresie;
  12. współdziałanie przy organizowaniu imprez artystycznych, rozrywkowych i sportowych oraz nadzorowanie ich organizacji;
  13. upowszechnianie kultury fizycznej, turystyki i wypoczynku na terenie gminy;
  14. współdziałanie przy realizacji działań związanych z realizacją programu Funduszu sołeckiego;
  15. przygotowywanie dla potrzeb Wójta ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych zadań;
  16. prowadzenie spraw związanych z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  17. wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta;
  18. wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
Projekt i realizacja: netkoncept.com
×

Wyszukaj w serwisie

×

Zapisz się do newslettera

Prev